Aj och inspiration

Just nu sitter jag och letar julklappar på massa fina inredningshemsidor, det är kul att se vad som finns. Mycket kan man faktiskt göra själv trots allt! Jag blir inspirerad att måla om taket ute i hallen här på övervåningen och sen vill jag att vi ska bygga den där väggfasta bokhyllan jag tjatar om hela tiden också. Vi får se när jag får fingrarna ur och börjar måla taket för det måste ändå göras först!

Annars har jag ont i höften och jättemycket sammandragningar. Inte särskilt kul faktiskt, men det går.. Jag har gjort potatisgratäng och revbensspjäll som vi ska käka när Binning vaknar. På förmiddagen var vi och handlade + hälsade på fåren. Jag har tänkt att vi ska åka till stallet i eftermiddag men vi får se hur det blir med den saken..

Kommentarer
Postat av: Anonym

när är det dags för den lille att komma ut då? vilken vecka är du i nu? guu va du fixar o grejar jämt.. kan jag få lite ork hit tack?! //annika

2007-11-08 @ 17:27:09
Postat av: Fia

När kommer bäbisen? Vilken färg ska du måla taket i då?

2007-11-10 @ 01:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback