Bokhoran?

Pratade med mormor igår och då tipsade hon om en rolig blogg som handlar om böcker. Den skulle heta "bokhoran", nån som kan adressen dit? Annars är det bara för mig att vänta på mormors urklipp som skulle komma på posten.

Just nu läser jag "Huset vid havet" av Rosamunde Pilcher. Jag har läst den förut, men ville ha nånting lättsamt att läsa. D.v.s. en bok som jag vet hur den slutar. Annars funderar jag på om jag måste pallra mig iväg till biblioteket nån dag för det finns snart inga olästa böcker här i huset.. För övrigt skulle jag vilja köpa den fyra och fem i "Sagan om klanen Otori". Dom heter "
Vid hägerns skarpa skri" och "Och himlens vida väv". Inte nog med att dom säkert är jättebra dom har fina omslag också och det är en viktig grej.

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://bokhora.se/blog/

2007-11-23 @ 09:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback