Duktig, jag?

Annika tycker att jag fixar och grejar jämt, det tycker inte jag. Men det är ju kul att hon tycker det =) jag är bra på att alltid berätta om minsta lilla sak jag gjort däremot, för om t.ex. Henke har diskat eller vad som helst då vill han alltid ha beröm för det och om jag har gjort minsta lilla sakska jag också ha beröm för det. Det ska inte vara så att jag gör det och sen går det obemärkt förbi bara för att jag råkar vara kvinna och folk tror att jag måste göra mycket mer hemma jämt. Men det sista var mest en parentes egentligen..

Och jag har inte så mycket ork, eller den senaste tiden har jag haft lite mer ork än vanligt och då försöker jag greja lite eftersom jag antar att det inte blir nån tid alls över sen när bäbisen kommer: beräknad 29 mars, Maria.

På övervåningen vill jag måla taket vitt, jag har målat väggarna vita och det blev superbra men taket behöver nog också bli vitt för vi har inte så mycket lampor och bara ett fönster.

Idag, när jag jobbat hela dagen, är jag däremot helt slut och nu tänkte jag snart krypa ner i sängen. Fast imorse innan jag åkte till jobbet diskade jag och hämtade kaninmat i stallet, eftersom jag visste att jag skulle vara trött på kvällen..

Kommentarer
Postat av: annika

som svar på din "uppsats" på min bilddagbok, så kan jag faktiskt se nu, att du har ju faktiskt kanske lite mer tid att fixa o greja än vad jag har. jag satt häromdan och undrade, hur hade jag tid med häst innan? ja förstår inte det. jag har kört på som en stolle med allt, jobb, plugg, häst, familjen, hemmet osv. men sen tog de bara stopp. ja pallade inte mer. nu börjar de bli bättre, jag jobbar inte lika mycket, har ingen häst, och pluggandet går ganska bra. fast nu tror jag inte längre att jag utbildar mig inom rätt yrke. det är nog inte det jag vill.... dax att komma på de nu... nä, nu ska ja gå ner o mysa lite framför tvn. ha de bra/ annika

2007-11-11 @ 19:59:42
Postat av: Pastej

vet du vad som vore kul? om du klämde ut ungen på min födelsedag! Så 21 mars om jag får bestämma, tack på förhand!

2007-11-13 @ 20:24:35
Postat av: Fia

Jag fyller den 20 mars så försök övertala bäbisen att komma då så kan vi fira ihop :P

2007-11-13 @ 23:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback