Jaa..

Idag har jag egentligen ingenting spännande att skriva om. Vi kom upp i tid, kl. 8.30 ungefär och då hade vi varit vakna en halvtimme. Jag var trött och ville helst fortsätta sova men om det ska vara nån ordning på kvällen sen så gäller det att pallra sig upp fast man är trött (inte för att det var särskilt tidigt ändå). Jag har dammsugit köket och hallen, Henke ska ta vardagsrummet och sovrummet alldeles strax, bara Binning somnat. Men det har han nog redan gjort för det är helt tyst.

Det blir jobb idag igen och jag är väldigt sugen på att köpa en superfin, grå stickad kofta jag såg när jag haltade förbi Vila igår.. Jag kollade inte hur mycket den kostade, men jag kan inte köpa nånting till överpris. Ska försöka hitta den på deras hemsida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback