Redan helg

.. och så var det lördag. Just nu är vi uppe hos Eva och Lasse, Henke mekar med 240:n som ska besiktigas i veckan och jag sitter här.

På förmiddagen har jag städat alla bokhyllor hemma, tagit bort allt och dammat + städat så att det nästan bara är böcker i hyllorna. Jag har flyttat alla pokaler och Henkes bilar och annat småtjafs till en egen hylla istället + att det blev en hel låda med grejer över.. Suck, men det får vi väl se vad jag hittar på med.

Det blev väldigt fint! När vi kommer hem ska Henke dammsuga och torka golven och jag får väl diska eller nåt. Sen kommer det vara helt underbart att vara hemma när allt är rent och fint. Förutom köksluckorna men dom tar vi en annan dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback