Bondens marknad

Idag har Sarah, Kristofer, Binning och jag varit i Linköping på bondens marknad. Det var jättemysigt och dom hade massa fina grejer. Jag köpte tomater, gurka, en (halloween)pumpa, kanelbullar, frallor och ägg. Jag skulle köpa kulpotatis till Eva och Lasse också men det fanns inga såna idag.

Efter bondens marknad åkte vi till Coop och handlade och sen käkade vi Max-mat på vägen hem.

Nu har S & K åkt till IKEA (jag ville verkligen inte in dit eftersom det var fullt på parkeringen) jag har diskat och Binning ligger i vagnen och sover. Jag tänkte också försöka sova lite eftersom jag är trött, men Henke ringde nyss och sa att han är på väg hem. Jag väntar på honom först får vi se om det blir nåt sova av sen.

Jag har städat ur massa saker ur 940:n också, annars hade S & K inte fått plats i baksätet. Jag fick lov att diska massa matlådor och plocka in hur mycket kläder som helst. När Henke kommer ska han få skura toaletten som straff, eftersom det är han som har lagt alla grejer i bilen.

Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback