Hurra, massa sömn!

Äntligen har jag sovit ikapp lite. I förrgår gick jag och la mig vid kl.19.25 och igår kl.20.30. Skönt! Inatt vaknade jag kl. 2 och hade svårt att somna om för då hade jag sovit 6 timmar i streck och det är väl vad min stackars kropp är van att få på en natt. Fast i omgångar såklart, inte i ett kör. Nu har vi varit vakna i en och en halvtimme ungefär, jag väckte B, då blir det enklare att få honom att somna ikväll. Hoppas jag. Man vet aldrig med små kottar, dom fungerar inte alltid som man tror.

Annika kommenterade på förra inlägget om att barnen är himlans gulliga mellan raseriutbrotten och det kan jag bara hålla med om. Binning kan vara så go och hjälpsam men sen helt plötsligt är det nånting som inte passar och då jävlar.

Idag blir det jobb och dagis för oss (12-16.45 för mig). Ett lagom långt pass med mycket raster, skönt för jag är helt fel i ryggen just nu. Försökte ringa sjukgymnasterna på telefontiden men det var bara upptaget och sen när det väl gick fram signaler kom det telefonsvarare istället. Funderar på om massage kanske också kan hjälpa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback