Medicin och trotsålder

Nu har Binning gått in i den härliga trotsåldern, en tid jag hade tänkt möta med gott humör. Nu blir det för det mesta hyffast humör men jävligt mycket envishet kan jag lova! Han är helt galen när han sätter igång. Idag skrek han konstant i typ 5 minuter inne på apoteket eftersom han inte fick riva ner alla varor från hyllorna. Det var mest synd om mannen som kom samtidigt som oss och som fick sitta och lyssna medan jag försökte våldshålla Binning (det enda som hjälpte)..

B hade förstås öroninflammation och fick pencillin mot det. Bra med pencillin, han får nog en slurk Ipren före läggdags idag igen så han slipper ha ont.

Kommentarer
Postat av: annika

jo tack, den härliga trotsåldern har vi haft ett tag. de e så himla jobbigt ibland...

2007-10-24 @ 08:37:29
Postat av: annika igen

fast jag ska oxå tillägga att lika jävlig som hon kan va ibland, lika gullig o gulligare ändå, kan hon va. så de väger upp, man kan stå ut med de högljudda raseriutbrotten (nästan)

2007-10-24 @ 08:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback