Rumpnissar?

Igår hade jag en väldigt rolig upplevelse på jobbet. Jag hade kortkassa, skönt att slippa alla kontanter men en hel del människor kan tydligen inte läsa. Tyvärr. Iallafall så var det en tant runt 60 år som kom och ville betala med kontanter och jag sa att hon inte fick det. Efter lite bestämdhet från min sida plockade hon fram kortet och då satte hennes föräldrar (dom var kring 80) igång med: "va?! tar dom inte kontanter", "tar dom inte kontanter?", "måste du betala med kort" i flera minuter. Precis som rumpnissar. Jag skrattade högt, fast inombords.

Och jag skrattar nu när jag tänker på det. Ha ha ha!

Kommentarer
Postat av: annika

varför gör dom på detta viset.... =) =) jag kan se de framför mig.....

2007-10-05 @ 20:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback