Så trött.

Idag har Binning och jag varit på stan med Sara. Jag har köpt present till Henkes mamma som fyller år imorgon. Kul men svårt att hitta nånting bra faktiskt, det brukar det inte vara. Jag blir helt slut av att ha med B på stan, vagnen är jobbig att släpa in och ut i alla affärer i Lkpg, det är inte särskilt anpassat för barnvagn utan många affärer har trappsteg in och nästan för små hissar.

Just nu sitter Binning i bilen och sover, han har vaknat och somnat om några gånger, men snart är det dags för honom att gå upp. Jag håller på och gör paj (med skinka och ost). Eldar gör jag också, gött med lite värme! Just nu är det 17 grader i köket så det är på väg uppåt. Det är fullt med tvättställningar i köket också = inte så motiverande att vara där. Men det blir bättre när tvätten torkat.. Kanske. Idag måste jag diska också..

Henke är på KM i Folkrace men hans bil började brinna i andra heatet. Det var inget allvarligt sa han, lite motorolja bara. Men det är trist att bilen (nästan) alltid ska gå sönder när han jobbat så mycket med den innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback