Stallet..

Idag har jag varit sååå dukig, men inte på det vanliga sättet. Jag har läst ut en jättebra bok: "PS. Jag älskar dig". Bra men väldigt gråtframkallande! Sen har jag bakat bröd eftersom limptjuven Henke snodde med sig det sista av vår allra sista limpa till jobbet imorse. Vi har ungefär 0 kronor kvar att leva på fram till lön om några dagar. Sist men inte minst har Binning och jag varit till stallet och tagit hand om Carmensita, den stackars försummade hästen. Den stackars, stackars försummade hästen som var risig och skabbig. Men nu är det lite bättre när hon blivit lite ompysslad av mig och matad med små barnnävar halm av Binning.

Yeye, Henke o Binning har precis gått ut en sväng och jag tänkte sitta här. Henke har precis tvingat mig att kolla runt på lite olika folk på facebook och då tyckte jag att han kunde bli medlem själv istället men inte då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback