Trött

Mm, trött som vanligt. Imorse var jag ute och skrittade Carmensita i lite över en timme. Det var trevligt, soligt och lagom varmt.
   Jag trodde att det skulle bli en lugn dag på jobbet, men där tog jag helt fel. Vi hade typ 6-7 st i kö precis hela dagen, i alla kassor + att vi var extrafolk inne och allt. På ett sätt är det bra, jag ville inte gå hem tidigare och man blir frestad att smita iväg när det är lugnt men å andra sidan är min röst inte vad den borde vara. Och det är en hel jobbdag kvar på helgen. Men det ska väl gå det också.

Annars har jag inget att komma med, imorgon ska jag upp ännu tidigare och rida är tanken. Om jag är väldigt trött kanske jag hoppar ridningen, jag är trött just nu.

En viktig sak: idag har jag sett lille Leo, Maria och Trattens son som föddes i förrgår om jag räknat rätt. Den 30:e iallafall. Han var jättesöt och liten förstås!

Kommentarer
Postat av: Helene

Ohh.. dem har fått en liten bebis nu iaf.. prata med han i början av veckan..måste ringa han! Roligt.. Snart är det eran tur.. :) Kraamm

2007-09-02 @ 13:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback