Trött

Jag är verkligen jättetrött idag, helt slut. Det beror inte på att jag sovit för lite eller att Binning varit överenergisk, tvärtom har han varit en liten ängel idag. Gått massor själv när vi var i Stjärnorp på Kvarndagen och sen slockande han i bilen på vägen hem. Mamma bjöd på pizza i Ljungsbro före med. Mums.

Nu tänkte jag gå ner och sätta mig i soffan och läsa i Mama och Family Living som min kära syster Camilla fixat åt mig. Nice!

Annars är mina föräldradagar tydligen slut, vilket innebär att jag måste till arbetsförmedligen så snart som möjligt nu i veckan. Måste kolla vilka dagar jag är ledig och om Eva har tid att följa till Motala och passa Binning medan jag anmäler mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback