Tröttheten lite botad

Inatt sov jag ungefär 12 timmar, det var verkligen skönt. Jag brukar har svårt att komma ur sängen på morgonen idag gick det dock lite lättare. Skönt. Binning vaknade och var jättepigg och alert.

Nu på förmiddagen har jag klippt gräset, Binning har varit med mig på åkisen hälften av tiden och hälften av tiden har han varit med Henke i garaget. Skönt att vara ute och göra nånting. Framöver tänkte jag diska och vika tvätt, Henke får plocka undan och dammsuga.

Annars blir det lite mer Mama-läsning, eller mest bläddring eftersom det inte står så mycket vettigt. Jag funderar på att åka och rida idag också, men det brukar jag tänka att jag ska göra vid den här tiden på dagen och sen på eftermiddagen vid kl.15-16 blir jag supertrött och vill bara vara still.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback