Usch regn

I vanliga fall gillar jag regn, men det är när jag har regnkläder på mig. Jag hade tänkt gå en promenad med B i vagnen, men det går inte eftersom jag inte vill att han ska bli helt blöt. Vi har fortfarande inte nåt regnskydd till vagnen, det kanske börjar bli dags att ta tag i det eftersom hösten brukar vara en regnig period..

Ikväll är det Den Ultimata Komedikvällen på 6:an, hurra! Synd att det blir sent på kvällen bara. Men först ska jag jobba mellan 14-20.25 och jag måste erkänna att jag inte känner mig speciellt laddad inför det. Annars har jag precis fått tag på en extrahelg i oktober, det blir prima med lite extra cash inför julen (herreguuuud snart är jag pensionär när jag har såhär bra framförhållning).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback