Barnsömn

Det här var en intressant artikel. Alltså måste Henke och jag vara ganska lugna och balanserade (kul att höra).

Idag är jag rätt trött, Ava Estelle sov jättebra inatt men Binning hade lite mardrömmar och vaknade mitt i hennes sovperioder (båda gångerna) och skrek "nej nej nej". Men det gick bra, som tur var. Binning har varit superduktig på att sova i sin säng sen vi kom hem. Första natten sov han mellan oss men efter det har han stannat i sin säng hela natten. Våran stora kille! Han är faktiskt helt underbar, jättesnäll mot sin syster och igår när jag skjutsade honom till dagis sa han helt plötsligt "tuss". Jag frågade om han menade puss och då sa han "jaa" med eftertryck. Han är så gullig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback