Besök

Det har varit en hel del folk här och tittat på Ava Estelle i lördags kom Nina, Micke, Lovisa, Alex, Max och Obelix. På söndagen kom min mamma och mina systrar + Eva och Lasse. I måndags var vi till Solla och sen upp till Eva en sväng. På eftermiddagen var vi till BB i Motala på läkarkontroll, allt var bara bra med prinsessan.

Idag är Henke på möte och Binning är på dagis. Jag har diskat och håller på med tvätten. Jag tänker inte dammsuga, för Henke får också göra nånting vettigt inomhus!

Nu ska jag försöka få på mig bärsjalen och hämta posten.

Kommentarer
Postat av: Nina

Phu, vilken tur att du kunde "blogga" igen!! Jag höll på att bli riktigt orolig. Jag har kollat efter livstecken från dig under flera da`r nu. Du såg lite trött och medtagen ut i lördags, så jag inbillade mig att du säckat ihop av trötthet nu... Men du låter ju som vanligt när du skriver och det känns skönt!
Det ska bli spännande med kort på Ava Estelle, fast jag redan har sett henne och vet att att hon är alldeles ljuvlig, doftar som en ros, nej som en nyfödd bebis, det är bättre än rosdoft, och är jätte söt och näpen.
Jag är verkligen glad över att jag vågade tränga mig på redan i lördags för att titta på henne. Men det var enbart för att du efterlyste besökare, visserligen släktingar, men sånà bagateller som skillnad mellan släkt och kompis kan jag ju inte ta hänsyn till....
Carmensita hälsar att hon är glad över lillmatte. Det var precis vad hon önskade sig, hon ska lära Ava Estelle att hästar är ett lugnt och fridfullt djur som man alltid kan lita på, precis som hon gjort med lillhusse Binning.

Hör av dig (om du längtar efter mig;)), jag längtar efter dig:)!

2008-04-01 @ 13:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback