Dagens tupplur.

Tror ni det blir nåt med dagens tupplur eller hinner Ava Estelle vakna precis när jag gått och lagt mig? Det har inträffat några gånger, men all vila är bättre än ingen. Just nu är jag så trött på natten att jag somnar ifrån Ava Estelle varje gång hon äter, vilket hon själv också gör. Alltså vaknar hon efter 1-2 timmar igen och är hungrig eftersom hon inte käkat klart. Det innebär nästan ingen sömn på natten, det funkar liksom inte med en skvätt här och en skvätt där.

Idag har jag diskat och tagit fler skott från Eva. Förresten tog jag massa pelargonskott av henne igår, vilket jag nog glömt skriva om. Det kommer säkert bilder imorgon eller under veckan... Dagens skott är en pelargon och massa små saint paulaor, Eva har en jättefin vit saint paula (alltså stavningen på den där blomman) och det är den jag tagit skott ifrån. Vi får se om dom tar sig, hoppas det. Idag under promenaden kom jag på att jag egentligen gillar skott bättre än fröer, man får se ett resultat direkt eftersom det redan finns massa blad. Fast det är trist när dom dör förstås.

Dags för sängen!


blomma III


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback