Fixa

Idag har jag skolat upp alla plantor som väntat en vecka eller två på uppskolning, skönt att ha det klart! Fast å andra sidan är det helt fullt med småkrukor överallt... Jag köpte persilja förut och den har jag också sått, det trista med persilja är att det kan ta en månad innan det ens börjar gro. Sjukt, jag får se om jag orkar hålla ut så länge.

Jag har grundmålat utesofforna för andra gången, jag började på dom förra sommaren. Skönt att vara på gång med igen, ska försöka göra klart dom såfort som möjligt nu. Vitsen med utemöbler är ändå att man ska sitta i dom, förra sommaren blev det inget sitta av... Bordet och fåtöljerna var klara, men det får inte plats särskilt många i två fåtöljer.

Nu ska jag gå och lägga mig! Inatt sov Ava Estelle 5 timmar och sen 3 timmar, en riktig kalasnatt och jag har varit jättepigg idag. Jag stängde av datorn efter det förra blogginlägget för annars sitter jag här och fastnar vid alla mysiga inredningsbloggar... Ska fixa länkar nån dag.

Ingen bild idag, för blogg hänger sig (har provat två gånger redan). Jag kanske slänger in en bild till det här inlägget imorgon om jag orkar och hinner.

Kommentarer
Postat av: Sarah Eriksson.

hej. ja jag vart väldigt besviken över att jag inte fick bli gudmor men det är erat val. var jag ens ett alt. till B?

2008-04-29 @ 22:55:54
Postat av: Sarah

ja jag vet , men det är inte så lätt. jag började nästan gråta och det känns inte så kul när man sitter på ett fik.

2008-04-30 @ 13:46:02
Postat av: Fia

Hej! Hur går det med den lilla söta? Hon ser ut att väx fort på bilderna :) Är Binning stolt storebror? hihi. Kram

2008-04-30 @ 19:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback