Fredag

Och idag ska jag skola upp plantor. Jag ska börja såfort jag kollat klart på internet... Jag kanske skulle vänta med att kolla alla bloggar jag läser till efter jag har planterat om, det låter som en smart idé.

Annars har vi varit på "utvecklingssamtal" på dagis. Det var viktigt att vi gjorde en utvecklingsplaaan för Binning, vilket jag tycker är helt onödigt. Jag vill att han ska få vara på dagis, vara ute mycket och leka. Barn är barn och ska få vara det också.

Planen för dagen ser ut såhär: plantera om blommor, ev. diska om jag känner mig motiverad, hämta Binning på dagis, åka till Stjärnorp där Binning får sova (och förhoppningsvis jag med) vid kl.15 tänkte vi åka till Gamla Linköping och fotografera oss till tidningen, efter det ska Henke köpa färg och lack till bilen och på kvällen ska vi till Alex på kalas. Medan vi är på kalaset kommer Camilla, farmor, mamma och Mats hit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback