Kaos!

Morgonen började bra. Ava Estelle käkade och sen klädde jag på henne och mig, väckte Binning. När Binning låg på skötbordet började Ava Estelle kaskadspy i sängen så jag fick rusa dit och ta av henne alla kläder och rädda henne från spyorna i allmänhet. Binning fick ligga kvar på skötbordet, han var så duktig! Han förstod väl att det var allvar och att han måste göra som jag sa... Sen när jag väl hade fått av henne alla kläder och bäddat ner henne i Binnings säng var det dags för frukost, då var klockan redan 8.10 (måste vara på dagis senast 8.30 annars får vi inte komma förrens 9.00 p.g.a. morgonsamling). Vi sladdade väl in på dagis vid kl.8.35 ungefär, men vi var ändå inte sist.

Jag fick tag på försäkringskassan iallafall, mina papper kom in igår och min handläggare har lovat att hålla utkik efter papprena så jag kan få min utbetalning så snart som möjligt. Väntar på pengar för hela mars + att jag inte kommer få pengar för april förrens detta är uppklarat. Irriterande. Men om jag har tur ordnar sig allt som genom ett trollslag nu och jag får ut alla pengar jag ska ha (det handlar om 9 veckors ersättning).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback