Kurt Cobain

Äntligen har jag pratat klart med försäkringskassan, la precis på luren. Nu var min SGI (sjukpenninggrundande inkomst) tillbaka på rätt nivå och det var en handläggare som hade ändrat det idag, vilket innebär att jag ska få pengar den här veckan, i bästa fall. Tro inte att jag slutar hålla koll på FK för det, jag vet hur dom är, helt opålitliga. Det blir till att hålla utkik på internetbanken efter utbetalningen...

Nu till Kurt Cobain, jag drömde om honom inatt. Han var så glad över att spela musik och hade gjort en dans som mest gick ut på att han skuttade runt och spelade på sin gitarr. Dansen var med i deras video, han sprang omkring och log och var superglad över att få spela och sjunga. Jag tyckte det var konstigt att en så glad kille hade begått självmord senare. Menmen. Han hade såklart en rutig skjorta på sig, den var ljusblå.

Nu drar vi iväg på vår promenad, en timme senare än vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback