Leverans

Igår stannade vi hos Cissi och Arvid på vägen hem från Stjärnorp, precis som planerat. Binning och Arvid lekte i sandlådan, åkte i rutschkanan och hade jätteskoj. Binning älskar att vara där och leka, jag ska ta mig i kragen och träffa mer folk nu tänkte jag. Se till att alla "vi borde träffas" får ett datum och en tid så det blir av på riktigt. Jag är rätt dålig på att genomföra sånt, men nu jävlar ska det bli ändring!

När vi kom till Fornåsa stannade vi till hos Magdalena och Agnes (den roliga sjalmamman) och betalade för Binnings majblomme-pin. Jag "köpte" den på barntimmarna utan att betala och kände att jag skulle glömma bort pengarna nästa vecka så det var lika bra att få det gjort på en gång.

Nu på morgonen stannade jag hos Britt-Marie (hon som har barntimmarna) och lämnade hennes kattsockor, nu är alla kattsockor levererade. Skönt! En sak mindre som gnager på samvetet. och att-göra-listan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback