Min dag i bilder!

Vi började dagen med att diska (d.v.s jag diskade, Binning röjde runt på övervåningen och Ava Estelle sov på golvet). Sen var det barntimmar, lunch och en tupplur innan Fia kom på besök. Vi åkte till stallet och kollade på hästarna, framför allt Nancy den nya otroligt vackra hästen. Efter det åkte vi till Ica Fornåsa och köpte cola, kakor och lite annat. Hemma igen bakade jag en dubbel sats med kladdkaka som vi såklart käkade av sen.


                  


Bild 1: Proffsfotografen Fia tar ett "in action"-kort på min när jag backar ut bilen
Bild 2: Binning har tungan rätt i mun när han springer på gödselstacken (med nya stövlarna på)
Bild 3: Fia och vackra Nancy
Bild 4: Prinsessan Ava Estelle i presentbody från moster Camilla.

Kommentarer
Postat av: Anonym

men va de inte storlek 28 i dom stövlarna? nora har bara stl 25, har hon små fötter då??? /Annika

2008-04-17 @ 08:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback