Morgon igen...

Igår blev det inte så mycket bloggat, jag städade på övervåningen. Planen var att hitta lite grejer att sälja på loppis den 11 maj, fick ihop en låda och en papperspåse med böcker. Nu har jag lyckats klämma in alla kartongerna i det lilla "förrådet" som finns där uppe. Tyvärr hittade jag massa kattki8ss därinne, som jag såklart städade bort först. Nu får katterna verkligen inte komma in mer. Henke mekade och klippte gräset, det blev jättefint. Premiär för iår! När han kom in plockade han också ihop massa skräp på övervåningen, idag ska jag slänga en stor kartong, en trasig stol och en låda med elektronikskrot. Skönt att bli av med skiten!

Nu är det dags för oss att packa ihop och åka till Evas syster Monica och hälsa på. Det ska bli skoj! Efter det måste jag in på IKEA och köpa ett nytt decilitermått eftersom Henke tydligen snott vårt sista (också).

rishög

Ungefär såhär såg jag ut i håret imorse...


Kommentarer
Postat av: sarah

ha ha störd du är, men en bra bold att illustrera morgon frissan med!!

Postat av: Monica Skagerström

Hej!
Kul att träffas idag. Nu har jag hittat din sida.
Kommer att kolla varje dag.
Kram från Monica

2008-04-28 @ 17:23:35
Postat av: sarah

ja visst var det jag som va till höger på bilden =), jag försöker göra allt för att kunna åka, jag vill verklogen åka, jag är helt slut just nu brast nyss ut i världens gråt attack för att hundarna bråkade. saknar dig med!!

2008-04-28 @ 21:06:38
URL: http://powertrip.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback