Nytt motto!

"Det finns inga ursäkter". För att inte komma igång och hålla igång träning. Nu ska det promeneras varje dag! Jag började igår, var ute i ca 45 minuter, jag glömde kolla på klockan när jag kom tillbaka men det brukar ta 45 minuter att skritta den vändan med Carmensita. Vad vet jag...

Idag ska Ava Estelle få prova att ligga i vagnen för första gången, jag har bäddat mjukliften med ett dubbelvikt täcke som madrass eftersom jag måste tvätta den riktiga madrassen. Vi ska gå upp i skogen, jag tänkte kolla hur lång tid det tar att gå runt Gullmossen, det brukar ta ungefär 45 minuter att skritta runt. Det är en bra vända för det är uppförsbacke nästan hela tiden.


Kommentarer
Postat av: sarah

bra jobbat, du jag dyker upp på valborg (ons) och stannar till söndagen, du kommer inte undan för den här gången har jag bil

Postat av: Sarah

haha jag tror att vi också kommer vid valborg ;) mamma o vi iaf. den 5 juni klockan 13 springer vi ut. sen har vi inte riktigt pratat om hur de blir. men de blir nog så att de som är med i avesta får följa med mamma o dem direkt hem till oss o käka nån macka lr så. så äter vi riktig mat lite senare på em o sen blire fest!! :D

2008-04-15 @ 10:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback