Överraskning!

Imorse när Henke klev utanför dörren höll han på att skita på sig för det stog en enorm rottweiler och väntade på honom. Den var jättesnäll och fick komma in i huset en stund, jag ringde till Fredrik (grannen) och Britt-Marie (hon som har barntimmarna och känner alla i Fornåsa) och frågade om dom kände nån med en rottweiler, jag har inte sett nån varken här eller i Fornåsa tidigare. Eftersom dom inte visste nån ringde jag till polisen som hade fått in en anmälan imorse, men hundägaren pratade redan med Fredrik och efter en liten stund dök han upp och hämtade hunden. Dom bodde en bit bort och hade ett barn i Binnings ålder (hunden verkade väldigt barnkär).

Jag vill verkligen ha en liten hund när vi ska skaffa en, den här tog upp typ hela hallen. Fatta om den är blöt eller lortig, då blir precis hela vårt lilla torp skitigt när den ruskar på sig. Tänk hur mycket mat den måste äta. Jaja, vi behövde ju inte behålla den, som tur var!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag skulle oxå bli skiträdd om de stod en stor rottweiler utanför min dörr... modigt gjort o släppa in en helt främmande hund, men ni såg väl om han va ilsk antar jag... /Annika

2008-04-15 @ 19:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback