Skor!

Jag sitter och kollar på skopunktens hemsida och hittar massor med snygga skor till Binning. Kolla in dom här. Jag har tänkt på Converse-skor till Binning annars, det vore skitcoolt om han hade såna. Ett par mörkblåa vill jag ha själv iallafall! (Hade ett par mörkblå när jag var liten)...

Det enda jag ogillar är såklart könsuppdelningen. Varför kan det inte bara vara barnskor som både tjejer och killar kan ha? Gummistövlarna var samma för tjejer och killar iallafall och där fanns dom här fina. Jag tror dock att Binning skulle välja dom här om han fick välja själv. Dom här fina gummistövlarna fanns hos Din Sko, dom kan även killar ha tycker jag. Vi behöver ett par billiga extrastövlar som Binning kan ha ståendes på dagis, hittills har han ju alltid haft på sig stövlar när det regnat, men det kan vara bra om det står ett par på dagis jämt. Eller är det helt onödigt? Jag velar lite... Ge mig smarta tips om hur jag ska göra!

Nu ska jag sova lite, innan det är för sent...

När Binning vaknat och käkat mellis ska vi till Andrea, Ella och Anna-Karin och leka.

Kommentarer
Postat av: Sarah

vad har B för storlek då? så ska vi se om det finns nåra snälla änglar som kan hitta ett par fina gummistövlar o komma ner med? ;) puss o kram på dig o alla barn! :D

2008-04-10 @ 16:23:02
Postat av: sarah

klart jag menar ditåt, det vet du

Postat av: Anonym

nora har ett par stövlar hemma o ett par på dagis, så jag tipsar nog om det. dagisstövlarna är svart-vitazebramönstrade o kostade 49:- på skopunkten förra året. helt ok pris på extrastövlar tycker jag! /Annika

2008-04-10 @ 20:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback