Snart dags för lunch

Och idag blir det (plats för trumvirvel) makaronipudding med fullkornspasta! Hoppas det blir gott, vi får se hur det går...

På förmiddagen har jag varit ute på en promenad, alldeles alldeles ensam. Det var lugnt och skönt, fåglarna kvittrade och solen sken. Jag såg jättemycket blåsippor och anade mig till ett relativt nyfött föl hos grannarna eftersom stoet som varit dräktigt inte var ute i hagen. Jag måste få till ett besök där snart alltså! Och ta med Binning som aldrig har sett ett så färskt föl. Dom är så söta, nästan som Ava Estelle faktiskt.

Förut fick lilla Ava Estelle ligga och lufta snippan på en handduk i köket (vi har 26 grader varmt i köket just nu och golvvärme). Hon tyckte det var mysigt att ligga och sprattla och passade såklart på att både kissa och bajsa. Tur att vi har en sån toppenbra tvättmaskin. He he. Nu fick jag med vår underbara tvättmaskin. Igen. Jag utgår från att det är få som är förvånade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback