Vårt lilla spykräk

I slutet av båda graviditeterna har Henke sagt "tänk att vi snart har ett eget litet spykräk". Binning spydde lite varje gång han rapade, Ava Estelle är lite mer lömsk. Hon har inte spytt särskilt många gånger men varje gång hon gör det är det som en scen tagen ur "Exorcisten". Det står som en arm ur munnen på henne och det blir spyor precis överallt. På alla kläder och allt som finns i närheten. T.ex. spydde hon precis i soffan och på hela dagens outfit, som jag inte hunnit fota. Hon var så söt idag, hon hade rosa byxor (hmm) och en ljusgrön tröja med Mimmi Pigg på. Nu har hon en vit body och ett par beiga sparkbyxor med en liten elefant på istället.

Nu jävlar blir det promenad istället.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jo jag borde skämmas :) ska sluta smyga nu, bra att få läsa om dina "spymonster" så jag vet vad som väntar, men förutom spyorna verkar dom vara bra härliga! kramar

2008-04-18 @ 09:55:16
Postat av: Anonym

jag vet inte hur de är o ha ett såkallat "spykräk" för nora spydde nästan aldrig. kanske nästa blir det... =( /annika

2008-04-18 @ 12:01:00
Postat av: Nina

Jag har haft FEM spykräk. det du!!!

För övrigt undrar jag vad det är för fel på rosa??! Varför ska det vara könsneutralt?

2008-04-18 @ 13:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback