God natt min skatt

A E sover i spjälsängen, efter sina två flaskor med välling somnade hon och jag hoppas hon sover hela natten. Hon har ju börjat med det nu, det är skönt. B är fortfarande uppe, eftersom han ändå var vaken fick han öppna sin julklappsbok från sin mormor, Mamma Mu och Kråkans jul (inte helt säker på att det är det den heter men jag ska kolla det imorgon).

Nu är det dags för mig att sova, hoppas B kan somna rätt snabbt...

God natt




PS. Jag skruvade ihop spjälsängen, men fattade inte hur man skulle sätta i botten så det fixade Henke. Han är en sån fixare, jag är glad att jag har honom!




Kommentarer
Postat av: sandra lindell

Vilken tur du har som har ett barn som sover i sin säng och en hel natt..Alex sover max i sin i några timmar...hhmmm

2008-12-09 @ 22:10:49
Postat av: Anonym

va bra me en säng nu! hoppas hon tycker om att sova i den. när började ni med välling till A E? ammar du inget numera? ja, de e svårt med barn o sömn. storasyster har en riktig trilskasperiod. hon är såååå bråkig, det är väl 3årstrotset, eller nåt... hon vägrar somna själv i sin säng, vi måste ligga kvar hos henne. förut gick de hur bra som helst, men inte nu... så när peter jobbar kväll o jag har båda själv så får hon somna i vår säng... för o slippa bråk. dåligt va o inte vara konsekvent? ;-) annika

2008-12-10 @ 12:12:00
Postat av: Camilla

vad mysigt dom ser ut o ha det :)

2008-12-11 @ 20:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback