Hästen och ridningen och jobb och allt

Just nu ligger min ridning på is, för Henkes jag menar vår, bil måste bli klar senast 31 mars för sen ändrar dom byggar-reglerna. Och eftersom jag jobbar varje helg och Henke mekar varje kväll och gärna nån timme på helgen också innebär det bara ett stort stressmoment om jag ska försöka rida också. Därför är det 1 april som är mitt nya datum för ridningen. Och då jävlar ska det ridas.

Min hjärna förstår att det är såhär och varför, men ändå är jag irriterad över det ibland. Men såhär är det just nu, det är inte för alltid utan max 3 månader till. När bilen är besiktigad och klar är det min tur. Då har Henke hållt på med bilen i ett år och då ska jag rida ordentligt i minst ett år också. Han får såklart meka, men det kommer i andra hand då.

Dessutom är jag sugen på att börja jobba ordentligt nu så om nån vet ett schysst heltidsjobb med bra betalt kan ni ju säga till. Provisionsbaserad lön funkar inte för mig (bara så ni vet). Det sägs ju att det ska bli en chefsutbildning på jobbet nu i vår så jag kanske kan söka det?! Lösa spekulationer bara, men nu vet ni läget...

Ifall nån mer än Sandra undrar alltså.

Kommentarer
Postat av: Sandra Lindell!

2008-12-18 @ 15:01:00
Postat av: Sandra Lindell

Tackar!! Jag måste säga att du är en tålmodig fru..

Plåth skulle ALDRIG få hålla på sådär mkt.Här är det så att jag SKA rida. Men jag har ju min syster till hjälp annars skulle jag inte heller hinna rida varje dag. Kram Lycka till med Jobbet!

2008-12-18 @ 15:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback