Lite sömn, någon?

Det skulle vara så gött att få sova lite. Själv hade jag tänkt gå och lägga mig direkt efter maten. Men inte då. Jag läste en bok för B så han skulle kunna somna sen, vilket han såklart inte gjorde. Henke har också läst boken (Mamma Mu och Kråkans jul), det har inte heller hjälpt. Så nu ska jag väl lägga mig och låta B hålla mig vaken i två timmar till innan jag får somna för att sen behöva vakna vid kl.1.30 av att A E vaknar till. Det brukar gå till så. Och ursäkta om jag verkar väldigt bitter men jag är så trött, så trött. Vill bara att barnen ska somna så jag får sova.

Kommentarer
Postat av: Tin

Du får vara bitter, jag vet precis hur j-vla TRÖTT man kan vara, och dom kämpar så hårt för att hålla sig vakna de små monstren. Tur att dom är så söta så man har svårt att bli arg.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback