Barntimmar?

Nu är det ju barntimmar nere i Fornåsa, jag har precis bestämt att vi ska åka dit. Jag har tempat Binning (det känns elakt att tempa sin älskade unge i rumpan, men man måste ju veta) och han hade ingen feber (37,4 grader). Han hostar lite, inte så mycket när han är uppe som när han ligger ner och snorar. Han är jättepigg och springer omkring som en stolle och leker. Det brukar alltid vara massa snoriga ungar på barntimmarna så det borde ju gå bra.. Annars får jag åka hem igen helt enkelt.

Tänker på min kära syster Camilla som förmodligen är framme i thailand nu (första tanken på att resa fick hon i fredags och nu är hon där, härligt). Hoppas hon har fint väder för här är det regn!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej
Är det inte bättre att du köper en termometer som man mäter med i örat. Det ska gå jättefort att kolla febern med den.
Kram Mamma

2008-02-28 @ 20:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback