Bok-betyg

Jag gillar inte att ge böcker dåliga omdömmen, även fast dom är dåliga.

Men: "Män som hatar kvinnor" var verkligen överskattad, alldeles för lång och seg att komma in i. Det hade räckt om den var hälften så tjock för det var mycket onödigt i början som man ändå inte hade nån nytta av senare i boken. Nu läser jag "Flickan som lekte (leker?) med elden", den verkar däremot lovande. Jag kunde nästan inte somna igår eftersom jag anar lite handling. Jag planerar att läsa ut den idag så jag kan somna ikväll.

Kommentarer
Postat av: Sandra Lindell

OOO jag som tycker den här är mycket segare..fast jag kunde faktist inte heller sova när jag läst den..

2008-02-14 @ 12:03:06
Postat av: Nina

Jag planerar att slänga en massa heminredningstidningar. Intresserad?

Manilla ska flytta i morgon, till Emma....Jag tycker det ska bli riktigt tråkigt. Det funkar så himla bra med henne nu.

Vi har hämtat hem Fredriksbergs Zorba i söndags. Hon går med sina systrar och Carmensita. Det går jättebra. Carmensita är bara SÅ cool, hon hälsade på Zorba några gånger och krafsade med ena frambenet, inga pip, hotelser eller annat otrevligt. Sedan var det klart. Zorba fick tom äta samtidigt som henne från höhäcken.
Brås hon på sin trevliga matte tro?

Vila skönt/Kram Nina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback