Bokrea!

Hurra, jag älskar verkligen bokrea.. Eller böcker över huvud taget förstås, men när det är billigt som på rean då är det ju rena rama paradiset.
Jag har köpt:
"Choklad" (boken som filmen Chocolate är gjord efter), "En doft av apelsin" och "En smak av vin" av Joanne Harris
"Mina resor med Diana" av Cecila Hagen, förra eller förförra året köpte jag "De osannolika systrarna Mitford" som jag gillade skarpt.
"Tätt intill dagarna" av Mustafa Can, den ska handla om hans mamma.
Sen köpte jag två serieböcker Lucky Luke går över gränsen och en Asterix-bok; Himlen faller ner över hans huvud.

Till Binning blev det två böcker om Morris, en söt liten hundvalp. "Morris på stora ängen" och "Morris på morgonen". Jag köpte "Det första året, berättelsen om ett föl" med tanke på Binning också, även om han inte har så mycket glädje av den just nu. Binning får sina böcker i födelsedagspresent sen, idag fick han en bok som hette "Tippen" av sin farmor. Han fick massa saker av sin snälla farmor: en höna (till påskriset), en groda med badskum, boken och fika. Jag fick också fika som tur var, morotskaka på Wayne´s. Mums!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Önskar dig en bra dag :)

Postat av: Nina

sitter här o äter lunch på jobbet. kan bara skriva m en hand, så det blir inte stor bokstav i början av meningarna...
jag har ätit stekt strömming o pressad potatis, nu äter jag chokladpudding till efterrätt. mums.
i helgen ska jag åka till uppsala. det ska bli så kul. tovalie har fått en tand och har börjatkrypa så smått, baklänges.
hanse är hemma hos djuren, men alla barn, även oliver, ska följa med. det ska bli så mysigt att få umgås med alla mina ungar en hel helg!!
Nu är chokladpuddingen slut, så nu har jag två händer.
Pussa Binning en krya-på-dig-puss från mej.
Ha det gött med dina nya böcker!!

2008-02-26 @ 13:38:52
URL: http://www.123minsida.se/skogalund
Postat av: Camilla

morotskaka ar gott, uppdatering fran thailand pa min blogg ;)

2008-02-28 @ 07:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback