Konsten att tvinga sig på...

I eftermiddag har Binning tid på vårdcentralen, det är återbesök sen hans senaste öroninflammation. Jag tror att han kan ha öroninflammation nu också, för jag tröck på örat igår och det gillade han inte alls + att han har sovit dåligt inatt.  Nu till saken: jag ska tvinga mig på läkaren och tvinga henne/ honom att lyssna på mina lungor också, dom är nog fulla med slem (fräscht, jag vet). När jag ligger ner och ska sova på kvällen väser jag värre än Darth och om jag harklar mig gör det ingen skillnad. Men när jag hostar då kommer det upp slem minsann. Jag har tagit Bromhexin i tre dagar och det hjälper bra i en halvtimme efter att jag tagit det, sen händer det inget mer. Förutom att jag håller på att hostar ihjäl mig förstås.

Läs ikväll för en slem-uppdatering!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback