MVC

Idag är det v. 34+6, alltså v.35 imorgon. Vilket jag visste eftersom jag vet att det är på söndagar jag har gått en vecka till. Världens koll, jag har aldrig haft sån stenkoll förut! Allt var bara bra sa Annika (barnmorskan), blodvärdet var det bästa på hela graviditeten. Hon tyckte att jag såg pigg och fräsch ut, jag sög åt mig som en svamp av komplimangen. Idag känner jag mig rätt fin faktiskt (för ovanlighetens skull) jag är nyduschad och har rena kläder på mig (inte så vanligt som man kan tro, oftast blir jag nedsmutsad redan vid frukost varje dag). Jag har min ljusgröna Paul Frank t-shirt som jag har tvättat i veckan (har legat i tvätten i ett halvår eller nåt), mammajeansen och en grå kofta. Nice att vara lite normalt klädd för en gångs skull..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback