Sarah och Kristofer!

Sarah och Kristofer har varit här, dom åkte precis nu.. Dom kom igår kväll och då diskade Sarah, sen skurade hon badrummet och gjorde rent i skåpet under diskbänken. Idag har jag tvingat dem att kratta och bära ris och rensa i rabatterna. Dom har varit snälla och hjälpsamma, jag är så tacksam! Det är jättefint ute nu och jag hade aldrig pallat med allt själv i nuläget. Jag hjälpte till så gott det gick och städade lite på altanen, planterade en påsklilja m.m. Mest småsaker från min sida..

Sarah, Binning och jag var till stallet också. Jag hade lovat Nina att komma med stallhyran och hennes vantar idag. Vi fick fika: te och glass och sen kollade vi på nykomlingen Zorba som var jättesöt (förstås) och mysig. Binning red på Godiva och matade Carmensita med hö.

Nu ligger Binning i vagnen och sover, jag tänkte lägga mig på sängen och sova lite jag med.

Kommentarer
Postat av: Helene

Hej gumman! Hoppas allt e bra, du är värd lite hjälp! :)Imorgon fyller ja år, o du får äntligen börja röra på dej! Har en känsla av att bebisen kommer vilja komma ut. ;) hihihii.. Vi ses i morgon då? Om du vill kan du få ringa o kolla så vi kommit upp i morgon, antar att du lär vakna tidigare än vi.. ;) Kraam

2008-02-29 @ 16:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback