Tankar om bäbisen

Jag har tydligen läst fel, det är i v.35 det handlar om ev. nån dag i kuvös för värmens skull för bäbisen. Och tyvärr är jag inte i v. 35 förrens på typ söndag. Lovisa skrev att man alltid hamnar på förtidigtfödda-avdelningen (kan inte stava till det flashiga ordet) om barnet är fött i v.36 eller 37. Det är inget bra alternativ. Bäbisen får gärna komma för tidigt, men på villkoret att den kan äta och är frisk och att vi får åka hem när vi vill. Alltså får vi vänta ett tag till. Jag vill gärna inbilla mig att jag kan välja när bäbisen ska komma, den kommer säkert två veckor för sent ändå. Men förhoppningsvis inte. 1 mars ses vi i spåret, då jävlar ska jag ut och gå!

Kommentarer
Postat av: Camilla

jag har inga egna barn... men permatura avdelningen? stämmer det?? :S

2008-02-20 @ 20:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback