Trädgårdsfix

Binning och jag har varit ute en stund, första gången på väldigt länge eftersom jag inte kunnat röra mig. Det funkade rätt bra idag eftersom Binning är lite hängig även om han mår mycket bättre idag än igår.
Vi hämtade posten och jag klippte ner klätterrosen, iår tog jag i ordentligt. Solla har sagt att jag måste klippa ner den minst en meter kortare än vad jag tänkt att den ska vara för den växer massor sen. Vi får se om den tar sig eller ej. Jag klippte bort fjolårsresterna av kärleksörten också, rabatterna skulle behöva rensas nu för kärsen har redan börjat komma upp. Men det får bli en annan dag.. Jag ser massor av saker som behövs fixas men jag vill inte engagera mig idag eftersom jag hade ont i magen redan när jag vaknade.

Det vore bra om några frivilliga kunde komma hit och hjälpa oss att städa upp ute. Rensa rabatter, elda ris och städa. Sarah och Kristofer, jag tänkte att ni kan anmäla er frivilligt nu. Ok?!

Kommentarer
Postat av: eva

skulle jätte gärna anmäla mig, men tyvärr har
jag jäkligt ont i ryggen efter att ha varit och handlat. Jag skulle så gärna vilja hjälpa till
hälsningar eva

2008-02-28 @ 11:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback