Trevligt värre!

Igår var Sarah och Lena hit och fikade, jag hade varit på ICA och bakat.. Kul att se dom, dom var smala och snygga.
Sarah undrade hur många böcker jag hade läst och det var 20 st, men nu är det 21 för jag läste precis ut "Flammande skyar" av Nora Roberts, jag har inte så många böcker kvar av Nora nu.. 4 st här hemma som jag täntke läsa, men en av dom var tydligen den första i en triologi och jag tänker inte läsa bara första boken. Alltså "bara" 3 st kvar att läsa, i nästa vecka tänker jag åka till Britt-Marie (hon som håller i barntimmarna) och låna böcker.

Kommentarer
Postat av: sarah

fan vad tråkigt att inte få se det städade bordet, det var super kul att träffa dig (er) med kraam

Postat av: Nina

Varför bakade du på ICA? Är det inte mycket smidigare att baka hemma?;)

2008-02-09 @ 13:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback