Vårdcentralen

Idag vaknade vi skapligt, konstigt nog. Vi gick upp vid kl.7.30 (Binning har vaknat typ varannan timme hela natten) och jag kom ihåg att ringa vårdcentralen. Som tur var hade dom en återbudstid kl.9.30 som jag fick, men jag var frisk. Eller jag låg precis på gränsen mot en infektion så förmodligen har jag väl självläkt eftersom jag haft huvudvärk sen förra måndagen (och varit förkyld i en månad). Iallafall så köpte jag nån nässpray som dom tyckte jag skulle ta i ca 5 dagar och sen trappa ner försiktigt. Om jag inte varit gravid hade jag fått kortisonspray, men den var inte bra för bäbisen så vi hoppar den nu.

Jag tänkte lägga mig och sova middag en stund, Binning sover i vagnen. Igår kväll hade han tagit sig loss och stod på knä i vagnen och slet ut kläder från min garderob. Det är så härligt med barn ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback