Vårfräknar!

Jag har suttit i solen i 20 minuter och redan fått massa fräknar, visst är det underbart! Vårfräknar är nice, när jag var yngre var jag såklart irriterad för att jag hade fräknar men nu tycker jag att det är fint. Jag var mest irriterad på mina fräknar för att pappa alltid sa att jag hade spottat snus i motvind. Typiskt honom.

Nu ska jag sova middag en stund och hoppas att huvudvärken släpper. Binning hade precis vaknat och låg och hostade, jag gav honom vatten och näsdroppar för han var helt täppt. Om han ligger ner och blir hysterisk (vilket han gärna blir) så spyr han på en gång och det har han gjort nu såklart. Jag var där och hade förberett med en handduk på kudden i vagnen, så det kom "bara" på handduken och hans tröja, men jag blir så jävla irriterad på honom. Det är såklart inte hans fel att han inte mår bra, men han måste inte hetsa upp sig till hysteri för det. Den här gången berodde hysterin på att han fick nässpray, vilket jag ju ger honom för att han ska kunna andas när han ligger ner = slippa hostan också. Men! Man kan väl inte få allt, han är världens goaste i vanliga fall och han är superduktig på att ta all annan medicin. Jag hatar också nässpray så jag har förståelse.. Fast den tryter lite efter en veckas dålig sömn och en natt med för mycket sällskap i sängen.

Sarah och Kristofer kanske skulle komma idag förresten. Hon hade läst min blogg..

Kommentarer
Postat av: Camilla

tjena! vad kul o bra om du far besok :) jag anmaler mig ocksa men det blir lite svart o drojer ett tag.. det ar kul o lasa vad ni har for er! vi har gratis internet nu, sa ska kolla sa min hyr ar betald, livet ar inte alltid en fest ;) hade sa bra! kram!

2008-02-28 @ 12:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback