Världens bästa Binning!

Binning springer omkring utan blöja, jag frågade honom om han hade bajsat förut och då sa han ja, men han hade inget i blöjan. Nyss sprang han iväg och satte sig på pottan där han både bajsade och kissade. Första bajset på pottan, det är stort för en förälder! Jag kanske borde ha sparat det så Henke får se när han kommer hem? Njaee.. Det skulle nog klassas mer som galet än att man är en stolt förälder.

Annars kan Binning säga både ja och nej ordentligt nu. Och han säger nästan glass, "lass" blir det men budskapet brukar gå fram.

Kommentarer
Postat av: Nina

Man kan ju ta kort av dyrbarheterna i pottan! Jag tror faktiskt att jag har gjort det nå´n gång.....

2008-02-19 @ 12:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback