Bäbiskläder

Nu har jag precis kollat igenom bäbiskläderna eller snarare bristen på dom. I storlek 56 har vi 5 par byxor, en tjock tröja, 4 bodys, ett par sockor, 3 par strumpor och 2 mössor. Då har jag räknat med de nya grejerna jag köpt. Det kommer bli dyrt, men kul att köpa lite mer saker till bäbisen! Jag får vänta tills pengarna från försäkringskassan kommer antar jag. Mamma erbjöd sig att köpa kläder, men vitsen är att jag vill välja själv den här gången. Förra gången hade vi lånade kläder (inget fel med det, bara att jag inte fick välja själv) + det som Binning fick i födelsepresent.

Kommentarer
Postat av: annika

hur långt har du kvar me graviditeten? en klasskompis kom till skolan idag me en alldeles nykläckt liten pojke. hon ska gå i skolan o ha pojken med, skulle jag aldrig palla.... men söt va han! o då påminns jag om att jag bara gått halvvägs. är i v 20 nu. kram

2008-01-29 @ 13:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback