Binning

Det är en del som undrar hur jag ska kunna ta hand om Binning när jag inte får röra mig mer än jag måste. Jo såhär är det: tisdagar, torsdagar och fredagar kommer han att vara på dagis från 8.30-12.30 (han käkar lunch där också) efter det kommer han hem och sover middag i 2 timmar. Efter det kommer ju Henke hem ganska snart. De andra dagarna får jag klara, på onsdagar är det t.ex. barntimmar (kl.9-12) som jag har tänkt att vi kan åka på. B kan leka och jag kan sitta på golvet och glo. Eva och Solla har redan erbjudit sig att ta hand om Binning, vi kan alltid åka till nån av dom och Binning får leka där medan jag vilar.

BTW så hade Solla fått både killingar och lamm redan så det vore kul att åka dit snart och kolla på dom. Även om det mest blir Binning som får kolla och klappa, jag kan förhoppningsvis ta mig en titt iallafall.

Kommentarer
Postat av: annika

jag har hört att man inte ska umgås med får när man är gravid, stämmer det? apropå din sjukskrivning, har man inte rätt att ha barnen på dagis heltid då? jag har noll koll...

2008-01-15 @ 20:30:55
Postat av: annika

jag har hört att man inte ska umgås med får när man är gravid, stämmer det? apropå din sjukskrivning, har man inte rätt att ha barnen på dagis heltid då? jag har noll koll...

2008-01-15 @ 20:33:45
Postat av: Helene

Hejje.. har du Pöls blogg, tappat bort lösenordet, el Annika kanske läser här.. :) Kramm

2008-01-16 @ 17:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback