Chips, godis, glass, kakor

VAD SOM HELST! Nuuuuu tack. Jag blir galen, måste nog käka en banan.

Annars väntar B och jag på att Henke ska komma hem. Han skulle hjälpa en kompis med hans bil och sen skjutsa sin brorsa till stan med. Ikväll ska vi åka och handla, blöjorna är nästan slut + allt i kylskåpet.
Idag har jag diskat, vikt och lagt in massa tvätt, lagat mat (kyckling och kantareller i sås + ris) och läst och sjungit massor för Binning. Haft ont i magen också förstås just nu vill jag bara sova.

Kommentarer
Postat av: annika

nu har jag gjort en beställning. de blev inte kakao, den va ju lite dyrare o jag e lite snål... =) men de blev den gråblå. blir säkert bra de me. kom på att de e en del saker vi ska handla till denna unge. babyskyddet vi hade till nora hade jag lånat o visserligen har jag inte lämnat tillbaka det än, men handtaget är trasigt så jag törs inte ha det till nr 2. så ett babyskydd måste vi i alla fall köpa nytt. vet inte om jag törs köpa begagnat. tänk om de e krockat? o en ny vagn vill jag ha. noras vagn e helt om man ser till liggdelen, men sittdelen e helt trasig...

2008-01-07 @ 17:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback