En bok till: check

Nu har jag precis läst ut "Och himlens vida väv", sista boken om klanen Otori. Lite trist att det är den sista, men samtidigt kan inte serien pågå i all evighet heller.

Idag kom senaste numret av Lantliv, jag har lagt den på bänken och kollat på omslaget lite. Det ser vårigt och lovande ut, jag ska öppna den ikväll när jag dricker kvällste; jag är helt galet förkyld och har nästan inte kunnat prata på 3 dar p.g.a. rösten. På kvällarna dricker jag 2 stora koppar te med massor av honung för att få det lite lent om stämbanden.

Annars har det varit en helt ok dag, jag har legat i sängen nästan hela tiden. Igår höll jag igång lite för mycket, försökte plocka upp lite efter Binning och sen diskade jag också. Det är så trist att inte kunna göra nånting och även om diskning och sånt inte är särskilt kul så är det ändå saker som måste göras. Jag vill gärna ha det lite fint omkring mig ändå. (Var är min polska städtant)?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback