Konstigt..

Jag tycker att det är bra att Binning kan vara på dagis, han får komma ut och leka med andra barn osv. Det är skönt att vara hemma själv, att bara kunna ligga på sängen utan att han kommer och hoppar eller vill att jag ska vara med honom.

Men det bästa är ändå när jag får åka och hämta honom, det kan vara så att det är bra att få sakna honom lite för då blir det mycket roligare att vara tillsammans sen. Och det underlättar att jag fått tillbaka min röst efter att haft ont i halsen och varit hes i en vecka. Nu kan jag sjunga och läsa för honom, det har jag inte kunnat göra förut och det har inneburit att jag inte kunnat göra nånting alls med honom eftersom jag inte kan röra mig. Det har varit en trist vecka och jag har varit rätt bitter också, jag hatar att vara hemma utan att kunna göra nånting. Jag har varit irriterad på böckerna jag läst också men nu känns det lite bättre. Det kan bero på att boken jag läser nu ("Hon som tittade in" av Karin Wahlberg) faktiskt är rätt bra och att solen skiner.

Det är underbart med sol! Förra veckan var det soligt hela 3 dagar och den här veckan har börjat riktigt bra den med!

Kommentarer
Postat av: Nina

Ciao!
Såg att du ville ha bokförslag häromdagen, tyvärr har jag inga förslag, gör det nå´t?;)
Nu är Carmensita med på min hemsida. Jag tog fotot igår. Visst blev hon söt!?
Ska jag ge henne av vitaminerna du köpte i somras? Den där flaskan du vet. Eller ska vi vänta lite tills det blir hårfällning? Det är ju smidigt att ge henne det när hon ändå går in och äter kraftfoder.
Ha det bra! Sköt om dej o bebben/Nina

Postat av: annika

karin wahlberg är bra, har läst nästan allt från henne, men jag har kört fast i "blocket" har bara läst halva den. inte så bra som jag hoppades, de va väl därför jag blev sur o inte kunde fortsätta läsa. men när jag känner att läsandan faller på igen ska jag fortsätta med den, och även läsa hennes sista "tröstaren"

2008-01-22 @ 14:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback